Voor wie is het lidmaatschap?

  • Werkt u bij een zorginstelling?
  • Heeft u binnen uw zorginstelling taken op het gebied van milieu, facilitaire zaken, techniek of arbo?
  • Wilt u praktische informatie?
  • Wilt u overleggen met collega’s hoe zij het aanpakken?
  • Wilt u de belangenbehartiging van de sector steunen en verlost worden van overbodige of slechte regelgeving?
  • Wilt u financiële kortingen?

Beantwoord u enkele van deze vragen met ja, dan is het het lidmaatschap van MPZ een aanrader. Uw instelling wordt lid en u en al uw collega’s kunnen voortaan deelnemen aan de MPZ activiteiten.

Wat zijn de kosten?

De kosten van het lidmaatschap zijn afhankelijk van het type en de omvang van uw instelling (tussen € 400 en € 1000) en staan vermeld op het inschrijfformulier. Na het invullen, ondertekenen en opsturen van het formulier bent u als instelling lid.

Praktische en Financiële voordelen:

  1. Deelname aan de MPZ-bijeenkomsten;
  2. Toegang tot exclusieve delen van de kennisbank, met daarin veel extra documenten, zoals concrete voorbeelddocumenten van andere leden;
  3. Gratis of tegen geringe kosten deelname aan innovatieve projecten;
  4. De mogelijkheid om kosteloos inhoudelijke vragen te stellen aan andere leden;
  5. Gratis helpdesk bij het MPZ bureau voor vragen op milieugebied;
  6. Gratis onbeperkt startabonnement voor de Milieubarometer;
  7. Deelname aan de Milieubarometerbenchmark, via de Werkgroep Monitoren is kosteloos;
  8. Voor ziekenhuizen korting op het abonnement voor de Gevaarlijke Stoffen Applicatie Zorg, waarmee u de helft van de kosten van het lidmaatschap er al uit heeft;
  9. Voor zorginstellingen is er een speciaal alleen-voor-leden-aanbod op het abonnement voor de Gevaarlijke Stoffen Applicatie Zorg;
  10. Korting op het certificeringstraject voor de Milieuthermometer Zorg;

Inschrijfformulier

U kunt hier het inschrijfformulier downloaden:

Inschrijfformulier MPZ voor instellingen, 2021, MPZ

Op de leden site is genoeg informatiemateriaal voor handen, waaronder voorbeelden van jaarverslagen, afvalhandwijzers etc. Dit scheelt mij weer een hoop tijd en ergernis om het zelf te verzinnen. Daarnaast zijn er de symposia die georganiseerd worden waar je steeds actuele informatie en trends te horen krijgt die je in je functie kunt gebruiken
Hildy Treffers-Veldkamp, tergooiziekenhuizen